MELUR.COM
Email : support@melur.com

Laman utama |Siapa Kami | Produk | Buku | Komuniti |Buku pelawat |Sertai Kami |
Product information: Benih stevia Keterangan produk(product description)

Lihat Produk lain di katalog ( other products)
kod: 292
Benih stevia
Stevia merupakan sejenis tumbuhan yang mempunyai rasa manis yang tersendiri. Gula yang terkandung didalamnya berbeza dengan gula ringkas yang terhasil dari gula tebu.Stevia banyak digunakan kerana ianya merupakan pemanis semula jadi. Boleh dicampur ke dalam teh untuk mendapatkan rasa manisnya. Pokoknya mudah ditanam dan dibiakkan. penjagaannya senang, pastikan tanah di dalam pasunya atau disekeliling tidak kering.
maklumat lanjut ( more info)
RM 8.00
Bilangan stok( qty): 2
Related items
Beri Ulasan Produk ( send your product review)

Ulasan Produk(product Review)


pokok nie susah nak jagalah.saya ada tanam tapi payah nak jaga.cepat mati.kena tempat yang redup.
~tina

pokok nie susah nak jagalah.saya ada tanam tapi payah nak jaga.cepat mati.kena tempat yang redup.
~tina

pengjagaan untuk 2 minggu yang pertama amatlah penting untuk membiasakan dengan iklim setempat. untuk pokok yang elok batang bunga hendaklah sentiasa di buang. saya mempunyai kebun stivea d kangar perlis
~azro2576@gmail.com

saya dpd jb & berminat nak beli benih ni. berapa kosnya & berapa lama blh sampai ke jb?
~abuyunus

saya amat berminat utk mengetahui stevia ini..nak tahu cara penanaman utk dikomersialkan
~liza_3443@hotmail.com

saya mahasiswa peranian dari universitas sumatera utara medan Indonesia, ingin memesa benih stevia dan buku tentang budidaya stevia. masalahnya bisa nggak dikirim ke Medan?
berapa kira-kira isi benih dalam satu bubgkus? saya mau benihnya (bentuk biji) dan bukan bibit.
~rino

Saya berminat utk tanaman stevia, cara besaran, boleh tlg berikan cara tanaman dan cara dapatkan benihnya, berapa harganya, Shaik-Penang.
~shkhamarudin@gmail.com

sya seorg plajar di MRSM.. kami ingn m'lakukn kajian & m'buat produk baru..bgaimne nk dpt benih pokok stevia ini???
~athikah_snaf-johor

kos penghantaran rm 7 tu utk seluruh malaysia ke?  ada byk stok tak? saya nak tanam kat belakan rumah saya keluasan tanah dalam setenhag ekar. brapa pokok blh tanam?
~niza-0199082979

hendak benih dan cara penjagaan. AZRO HERBS
~azro2576@gmail.com

bagaimana untuk sy dapatkan benih pokok stevia,berapakah harga.



~zul B mertajam

kalau pegi kat cameron highland tengok kat rm 25 1 pokok
~azmi jkr kesedar

saya ada jual produk stevia,dari jepun keluaran stevico company tg telah masyhur di peringkat global sesuai untuk pegidap diabetis,kulit ,buah pinggang dan semua yg, kronik
~azbimat 0133118461 jkr kesedar t.merah

bagaimanakah untuk mendapatkan benih stevia ni? saya sangat berminat. kalau ada apa2 berita tentang stevia ni, sila emailan kepada saya di libraman@ymail.com atau cendana2@gmail.com
~Azman Mohamad

saya berminat untuk dapatkan stavia ini untuk mencegah menyakit kencing manis, bila agaknya stok baru ada?
~siti-gua musang

saya nak biji bebih tu jgk.. boleh inform saya bile blh dapat biji benih...
~vir_sueeida@yahoo.com

MEMANG BTUL..SUSAH JGK NAK JAGA POKOK NI...KENA SIRAM BETUL2...KALAU TINGGAL RUMAH MASA BALIK KG,,SURE MATI PUNYA....TERMASUK SAYA PUNYA...DAH MATI PUN..SOB2..NAK CARI LAGI..TAH MANA NAK DAPAT....
~JACK

Kita ada seminar tentang menanam, menuai,mengering dll.  Seminar diadakan pada 15hb February 2011 International Youth Center, Cheras. bermula dari 8 - 5 petang. Yuran rm150 termasuk makan/minum dan tiap orang akan bawa pulang tananam sendiri. Di Kelantan pada 4 dan 5 March di Pasir Mas yaitu di Vista Villa homestay,  Megaherb Bioextreme Zone Pantai Timur.   tel 016-6002106.
~Datin Zam

nak daun dan produk berasaskan stevia lawati www.steviahub.com
~Hehe

MajuBio Agro Bangi ada promosi jualan anak benih stevia terbaik untuk anda. Lokasi di Bangi/Kajang/Semenyih. Penghantaran terus ke pintu rumah anda. 104 anak pokok dalam tray hanya RM250 dan polibeg RM5-6/pokok. Semua pokok yang dijual adalah berkualiti. Sedia dipasarankan di Lembah Klang dan dimana-mana jua anda berada.
~Dil 0166966598